Skolan börjar snart

Så snart att det bara är 5 dagar kvar. Varför går alltid sommarloven så otroligt snabbt? Är det bara jag som tänkt på det? Helt sjukt ju hur en hel sommar är över (nej inte över, det är fortfarande sommar Stina) på typ 5 sekunder. Totalt galet. Men det har hunnits med mycket, massa skojjiga minnen från denna sommar:P Är nu så sjukt hungrig, fick slänga i mig maten och då blir jag snabbt hungrig igen. Åhhh, vill ha fika NU! Men det är i och för sig bara tjugo minuter kvar:) Längtar till stallet nu, vill rida nu, ska bli så skojj. Bara jag lyckas med den knasiga gjorden, det är ju så flippat på westernsadlar, har noll koll liksom på western. Men tro mig, jag vet faktiskt hur man gör med sadelgjorden så jag har lite koll i alla fall. Hungrig, hungrig, hungrig!

Har fressten kommit på att det är sjukt konstigt att jag skriver både Pussar<3 OCH XOXO Miss Emli, asså pussar och XOXO är u typ samma sak. Så det blir nog bara XOXO i fortsättningen, om jag kommer ihåg att inte skrivat vill säga. Det liksom bara rinner ut ur fingrarna de sista orden, hehe.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0