Pannband

Jag totaly love pannband. Har gjort massa egna och har funderat på att göra några till. Måste oxå säga att jag gillar Hööks. De har bra och billiga grejjer och sattsar mycket på designen, jag gillart. Många säger att deras grejjer bara går sönder men jag har inte varit med om det faktiskt. Jaja, här kommer lite pannband från Hööks:


Detta är bara sååå fint, rosa liksom, love it! Blir köp nån gång när jag har råd:)


Superfint även detta, men har inget brunt träns, synd.


Har det svarta och jag tycker sååå mycket om det, passar super på alla hästar, speciellt på Tanis;)







Detta är från Glen Gordon. Har alltid gillat detta, med det bruna då. Men jag har u inget brunt träns, och Tanis passar bäst i svart, så det blir nog aldrig något köp:(

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0