Nu blire TV

Ska fixa ihop en liten fruktsallad och sedan bänka mig framför TV:n. är så skönt att bara vara ensam hemma i den nystädade lägenheten. Härligt att bara ta det lite lugnt för en gångs skull. Var ju duktig och sprang/gick en promenad. Den tar typ 35 minuter att gå och jag tog den på 20 minuter idag, good work. Jahapp, vad duktig jag är som bloggar så mycket. Värst vad jag har mycket dötid alltså. Men nu ska jag faktiskt stänga av datorn. Ska (förhoppningsvis med Linne) på Ridsportens Dag i morgon på Akka, jippie.

Natti, natti:)

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv tack så jättemkt!

2010-08-21 @ 23:15:45
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0