Nails

Ska måla naglarna nu. Jag försöker att alltid ha nagellack, tycker det är så snyggt! Om jag inte har något känner jag mig naken, exposed, hahaha. Nej men jag trivs bäst i nått glassigt lack. Och om det börjar bli fult när jag typ är i skolan så pillar jag bort allt. Kan bara inte gå omkring i fula naglar. Har rätt få färger, är så slapp på att köpa lack, tyvärr. Men de jag har trivs jag med. Letar nu efter ett fint ljusgult lack. Någon som sett något? Hittar ingen med rätt nyans, vill inte ha neonfärg. Svart är nog min favoritfärg på naglar, både på tårna och händerna. Passar till allt och ger mycket färg, uttrycksfull färg! Ska nu slänga på lite rosa. Hade en ljusrosa som jag blandat till med rött så att den blir fin. Sedan blir det glitter över, om jag hinner måla på nått vill säga:)

 


Detta var ju inte så ljust, men grymt snyggt. Lite svårmatchat dock, tyvärr:(




Äkta barbierosa, finaste färgen, Depend hade denna färg som sommarfärg förra året, borde köppt upp ett lager!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0