Listor

Inte särskilt bra eller så men lite roliga i alla fall. Ganska ointressanta oxå kom jag just på, hahaha, men what ever:P

 

Sko storlek: 39-40

Brukar du dricka ofta: Briska såklart, hehe, nej, vatten

Svär du ofta: Jovars,fast borde sluta

Antal kuddar i sängen: 2 gosigast så ju

Vad hatar du mest: Dåligt väder när jag plattat håret, dåligt väder, att vara sjuk

Dina rädslor: Mörker,läskiga kryp

Mitt nästa mål: Sluta äta godis, röjja ordentligt på krogen;)

Gillar du att ha folk omkring dig: Absolut

Antal timmar sömn inatt: är för oskillad och trött för att räkna, haha

Sov du ensam: Japp, tyvärr:P



SENASTE PERSON SOM

Du pratade med: Mamma

Du sa hej till: Mamma

Du fick en kram av: Linne

Ringde till dig: Mamma, haha, hela tiden

Skickade sms till dig: Jaana

Fick dig att gråta: Ja, du, ingen aning, jo Linne, skrattade så jag grät, hahah

Du gick på bio: Ica, Bec och Stina

Du gick på stan med: Linne



HAR DU NÅGONSIN

Varit kär: Japp

Skolkat: Men herregud, vem har inte, hahah, men inte gymnasiet faktiskt

Sovit utomhus: Ja, älskar att tälta

Gråtit i skolan: Det har jag säkert

Spytt i skolan: Kanske nån gång när jag var liten, usch

Sett en död människa: Gud nej

Förlorat en vän: Ja

Druckit: Haha, vaddå, absolut

Snattat: Nej



FAVORIT

Färg: ROSA, rosa och åter rosa

Mat: Cupidos sallader, lätt

Efterätt: Ice cream

Rum i huset: Mitt ofc

Månad: Juli kanske, sommarlov och fint 



DE SENASTE 24 TIMMARNA

Gråtit? Nepp

Köpt någonting? Jao, en kalender

Varit sjuk? Som fan

Sjungit? Sjunger ALLTID, partat järnet till partylåtar:P

Sagt "jag älskar dig"? Nope

Träffat nån ny person? Ja, eller träffat och träffat, sett en hel massa nya i skolan

Saknat någon? JA, min Bejbi<3

Kramat någon? Massor



VÄNNER

Vem av dina vänner är mest lik dig: Linne och Stina, vi är typ the same

Vem är högljuddast: Hanna, lätt, hahah

Vem får dig att skratta: Alla såklart, trista polare annars ju:P

Vem har du känt längst: Ica,sen vi va 3 typ


...

Namn: SHV Montana
Kön: Sto
Ålder: 14 år
Född: 1996
Ägare: SHV
Stall: Snart nytt fint
Färg: Brun, svrt man och svans, stjärnämne

Har du..

[x] Ridit dressyr
[/] Hoppat
[/] Ridit i ridhus
[x] Ridit i paddock
[x] Ridit på en åker/ett fält
[x] Galopperat
[x] Travat
[x] Skrittat
[/] Ramlat av
[x] Ridit ut
[x] Kört honom/henne (tömkört)
[/] Tävlat
[x] Kört galopptävling på en åker/ett fält,
[x] Ridit barbacka
[x Stegrat/hoppat upp med frambenen
[x] Bockat
[x] Sparkat bakut


XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0