Köra bil

Åååååka pendeltåg
jag är ledsen baby
men jag har inget körkort
Åååååka pendeltåg
jag är ledsen baby
men jag har inget körkort
...
Jupp, pappa hämtade mig vid bussen och då skulle vi hämta upp MaritaWik oxå. Så fick köra ordentligt, och på vägar jag aldrig kört på heller. Börjar bli rätt bra på detdär, skillad som fan. Kan blinka och köra i kurvor himmla bra nu. Och kul är det med. Ska köra till stallet sedan oxå:)
...
Nyår:P
...
Nu ska jag flytta in kaninerna i sina vinterburar (eller snarare, höst, vinter, vårburar). Bejbsan ska sedan få komma ut lite och får nog på sig sitt fleecefodrade regntäcke i natt. Hon får ju inte frysa min lilla älskling, och det skulle bli regn i natt igen så. Drar sedan hem till mamma och bloggar hela natten, hehe.
...
Nej men måste upp i skaplig tid i morgo ändå. Hovis kommer i morgon, förhoppningsvis så skor vi henne fram. Drygt att sko nu bara när det är så jävla lerigt:( Men jaja, blir nog bra ändå:) Ledig i morgon, har fixat praktik så det är chill som gäller i morgon, fett nice.
...
Ut vare, ciao:P
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0