Jobbet...igen

Sov inte bra i natt. Haha, sov ju liiite länge i går så... Men ändå trött på morgonen idag förståss. Sitter nu i växeln och känner mig lite stressad över veckan, nu ska jag faktiskt göra allting själv utan support från Malin, får se hur det går, hehe. Vädret är ju fantastiskt, inte alls. Vill ha sol och värme nu! Först är det stekhett i en månad och sedan är det typ regn en månad, hallå, kan det bestämma sig eller, det kan ju vara sol på dagarna och regn på nätterna. Eller kanske inte varje natt, drygt att gå hem från krogen i ösregn, men inte på helgerna då. Flumm här, I know. Hahaha, Stina lärde mig i söndagsnatt, eller morgon eller vad man nu säger att Know stavas så och inte Knowe som jag alltid trott. Dett har liksom ettsat sig in på hjärnan att det stavas så. Haha, lyckat och här har man haft engelska i nästan hela sitt liv. Hahahah. Ska förhoppningsvis träffa Stina på lunchen för att få en nyckel som vi så smart glömde i hennes ficka igår. Ska till Banken en snabbis oxå. Och köpa och äta lunch. Hur ska jag hinna det egentligen?

Ha en bra dag people!

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0