Jippie, vad jag varierar rubrikerna

Skulle precis skriva på jobbet. Men det är jag ju så vaddå?! Igår blev det stressigt som fasen för mig och Bec till ion. Tidsoptimisten har talat. Jag och att hålla tider går liksom inte riktigt ihop, hehe. Men we made it. Det blev trevlans med en Stina som knappt kunde prata och en Ica vars fot var helt knäpp. Vi kollade på "Bröderna Karlsson" och den var halbra. Ica och jag satt mot slutet och bara hoppade i stolarna av frustuation (stavning) när allt i filmen går så där som det går i filmer. Fel och så blir det så mycket knas och så, hahaha, men den var good! Bec och jag bikeade hem och slocknade direkt. Jobbig morgon där jag skulle upp tidigt för att dusch och väckte typ Bec hundra gånger, hehe. Men hann allt anyway. Mycket duktig. I dag ska jag träffa Linne för en promenad och sedan blir det nog bara chill hemma. Ensam I guess, får se när Ica slutar:)

Mumms, de bakar typ äppelpaj nu så hela jobbet doftar smaskens:) Dricker vatten som en tok nu, mycket bra bantningssätt, man blir inte så sugen på annat när man hela tiden dricker water, godd, good.

Nepp nu ska jag typ kolla bloglovin och face. Ha det bra, säg goddag:)

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0