Jahapp, rubrik?

Stina och jag har rört ordentligt på oss idag kan man ju säga. Traskade på ordentligt. Provade grimman och täcket och hon blev så fin:) Dock var täcket lite litet så ska byta det till ett 135 istället så blir det perfa. Bilder:


Jag idag:)


Hihi, hon som typ ALDRIG ruller sig ordentligt, svälvklart hade hon gjort sig fin idag:P


Haha, grimman blev vit i mörkret och blixten.


Visst passar hon i det, så cute<3


Gick en prommis och Ims blev som vanligt olycklig och gapade och sprang omkring.


Jag kunde ju bara inte hålla mig när jag traskade därute i skogen så red hem. Svingade mig upp på första försöket dessutom, haha, smidiga jag. Hon var ängel, som vanligt:)




...

Sitter nu här och är snuvig, hade ont i halsen hela dan igår. Usch, vill INTE bli sjuk nu, fysjutton. Så försöker kurera mig med godis men det verkar inte funka, konstigt:P
I morgon måste jag förbi Hööks oxå, hur ska jag hinna. Drar till stallet och rider direkt efter skolan då, blir en mysig utetur. Skogen kanske, om det är fint väder, hoppas, hoppas.

Vill ha shorts i morgon så solen får gärna infinna sig. Taggar nu inför skolan. Ska bli så kul att träffa alla igen, säger det hela tiden men jag saknar alla så mycket:)

Fasen oxå, nu glömde jag ju att fixa listor, ska försöka mig på det nån annan dag. Juste, nu kommer det att bli sämre med bloggningen igen, tråkigt, men hinner inte med skolan och allt. Men ett om dan blire ju i alla fall, hoppas på mer.

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0