I växeln

Inte är det någon som vill prata med mig idag, det har inte ringt en kotte. Men jaja, vad gör väll det. Blev ju film hos Linne igår, den var rätt bra, men gillade inte tjejen, hon var så dryg, haha. I kväll blir det en snabb utgång på BJ med Stina och Hilda och fler? Kommer med andra ord att vara mer dör än levande i morgon men äsch, skit samma, så länge man har kul så;P Jahapp, nepp kommer inte på nått mer att skriva, men tips, gå in på Stinas blogg längst ner på min länklista. Hon skriver så roligt, hahaha.

Ha det bra people:)

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Xtina

Hahaha bara för det så blev du dagens blogg hos mig;) Jag kör den grejen lite halvseriöst om någon skriver något jag gillar någonstans och idag kändes det som en alldeles ypperlig idé att länka till dig, så kanske någon av mina 29 andra läsare hittar dig med:p

2010-08-11 @ 12:13:04
URL: http://teskjekjerringa.blogg.se/
Postat av: Xtina

Klart du är ;)

2010-08-11 @ 13:03:49
URL: http://teskjekjerringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0