Home again

Kom hem för typ en halvtimme sedan. Så har nu käkat och fastnade, förståss, framför datorn. Stina och jag stod och väntade i typ en timme på bussjäkeln. Den kom ju aldrig, istället för bussar kom det 5 ambulanser åt olika håll, en hel massa båtar, last-cars, en bländande polisbil och en hel massa små skruttis bilar som bara var ute och körde förbi oss. Kallt blev det oxå, och så var jag hungrig, usch, usch. Men Stina och jag hann med att ha hellajbans, vi dansade ringdans, skrek, snackade en massa olika dialekter,hoppade (hahahaha) och klagade på alla möjliga vis på den lilla bussen som inte ville infinna sig. Herregud vilken humor vi har, garvar typ ihjäl mig med dig, hahahah.

Min Bejbibus idag:

 


Plankorna ligger över agragatsladden, så det är inte stökigt.


<3

Vi tog oss en helhärlig tur idag, Monan taggade till som fasen när Bassie galopperade iväg, studdsade nästan, gullis<3Jobbade så fint i kort galopp sedan oxå,och kunde faktiskt trava väldigt snabbt, hahah.
 
XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Stina

Du och Jag, Em! :) Man får roa sig bäst man kan, när inte bussjävlarna behagade infinna sig mutter ja förutom de 2 som åkte förbi, alla 5 ambulanser, 6 motorbåtar, 1 polisbil men INGEN vårtbitare!? Borde ingen leta efter den stackarn? :(



Tack för en (trots allt) härlig kväll - behöver verkligen vår sjuka "humor" när allt är skit! :D

2010-08-15 @ 23:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0