Hidalgo

Trodde att jag sett den filmen förut, men ikke. Oj vilken film! Blev helt tagen, så otroligt bra! Relationen mellan dem var helt fantastisk. Satt och rös hela filmen typ. Sedan är ju Viggo grymt snygg oxå;P Och Hidalgo, alltså vilken häst, skulle inte säga nej till den alltså. Nu har jag bestämt mig, ska jag ta föl på min framtida häst och det blir en hingst, då ska den heta Hidalgo, helt klart. Det får ju gärna bli en fräsig fuxskäck då oxå. Alltså se denhär filmen om du inte redan gjort det, den är fantastisk!
...
...
Nu vill jag lära mig ännu mer om NH, för det är det mest fantastiska sättet att umgås med hästar tycker jag. Det är så det ska vara, man ska vara ett med hästen, hela tiden.
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0