Here again

Jag har blivit medlem på Bloglovin för typ en vecka sedan och läser nu en hel massa bloggar, både häst och vanliga. Detta har gjort att jag blivit bloggtokig och vill ha en stor blogg. Där jag kan skriva om allt möjligt, hästar, mode, partyn, min vardag och sådant. Även massa tips och grejjer vill jag ha med. Vore så sjukt kul då jag älskar att blogga. Men det är förståss en liiiten, liiiten hake. Tiden. Jag har inte tid, vilket suger apa då jag verkligen vill blogga mycket. Med massa profsiga foton förståss. Om jag nu hade en bra kamera (går lätt att ordna) och jag inte var så förbannat lat så jag orkar släpa med mig den överallt. Vill, vill, vill bli en storblogg!

Denna vecka och förra blev det ju mycket bloggning eftersom jag sitter här på jobbet, men några bilder blir det ju inte, trist nog:(

Nepp, nu ni ska jag faktiskt lämna er, oj nu lät det som om jag skulle ta självmord eller nått, förlåt, begå självmord heter det ju, sorry, sorry.

Snackar nu med Stina som ska komma på vad i hel-vete (är kornisk här, hahahahaha) jag ska ha på mig, har ingen aning!

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0