Hej och hå

Mehran ringde precis och det är krångel med mina kurser. jag ska inte längre läsa matte C för att jag kommer  ändå inte att klara det. Så nu vill jag läsa Småföretagande, Svenska C och Engelska C. Men engelskan och svenskan är samtidigt så vi vet inte hur vi ska lösa det. Åhhh, så drygt att allt inte bara kan funka på en gång. Men det löser sig alltid:) Nu måste jag duscha, tror jag fick lite feber i natt igen, och sedan fixa mig och dra ner på stan för uppmötning av Julle, Stina, Linne ochh fler? Blir filmdag, så nice:) Ska väll köpa nått och käka oxå, nått smarrigt.


På senaste maratonnet såg det ut såhär, hehe:P

Boring bloggning today, I know, men ska skriva bra i kväll:)

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0