Hallojsan där

Är hemma efter myskväll med Julle, Stina och Linne at Stajnos place i Sävja. Har aldrig hunnit att vara där så det var skojj. Blev förälskad i Stinas vägg, finaste Mamma Mia "mönstret" med huset på berget, fett fint! Och fick ju träffa de små kissemissarna oxå. Sassy tyckter tydligen om att bada så hon låg sedan som en liten korvnunna inlindad i en handuk i Julles knä. Haha, så söt. Vi, Linne och jag åkte dit together, fick smaskig pastasallad när vi kom dit och sedan kollade vi på film. Kocken, grymt wierd film, men ändå rätt bra. Haha, manboobs we dont like, haha. Smaskade på lite choklad oxå, jummi:)


Otroligt bra outfit bild...not. Men till denna skjorta, love it, hade jag lackleggins och gulddojjsen. Så tjusigt så.


Och på min vänstra arm, självklart en massa armband. Tycker om när det är många, så snyggt.

Tycker nu att jag är så duktig som är hemma tidigt och inte kommer somna sent. Uppsi, det kanske inte blev så tidigt ändå. Jobbigt läge alltså. Herregud var lägenheten ser ut alltså, mitt rum är katastrof och köket ska vi inte tala om. Men är ju inte hemma så hinner inte fixat ju. I morgon ska jag förhoppningsvis hinna handla lite och städa undan det värsta. Det är så jobbigt för när mamma är hemma och har det lite stökigt blir jag galen. Men när jag är hemma och kan hålla ordning så ser det värre ut. Och jag som hatar oreda, vill att allt ska vara kliniskt rent och är rätt pedantisk av mig så, nu är det jobbigt alltså haha.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0