God Morgon

Som ni märker så är dethär en personlig blogg, jag skriver om hästar, mode, fester och mina tankar. Hoppas det gillas:)

Åhhh...gäsp. Okej, vad fint väder det är till att börja med, och vad kul att jag är så täppt. Jaha, en toppenmorgon absolut, fasen yoghurten är slut oxå. Åhhhh. Men what ever, I will survive. Jaha, jo tog lite bilder såhär på morgonen i brist på annat (måste ju gå upp tidigt ändå liksom).


När man sitter på jobbet och väntar på att scanningen ska laddas klart så blir det ju trist att bara sitta där, så här är resultatet av en stunds trist väntande. Inte den perfekta jag vet, men blev rätt nöjd ändå:)


Och den supertjusiga väskan jag fick av Stina, TACK!


Från och med idag, no more candy. Har kommit fram till att jag får äta lite på lov men annars är det strängt förbjudet. Mycket smart om jag får säga det själv, hehe.

In i duschen vare ja, ska ju platta håret sen oxå så det är dags att raska på.
Tjolahopp.

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0