Fyfasen...

...vad jag mår illa! Har ätit så jäkla mycket godis idag (trots mitt godisförbud) och mår nu rätt så superilla. Vet ju själv att jag alltid bår blä efter för mycket godis och ändå så trycker jag i mig en massa. Fy på mig. Jag kan fan inte sätta gränser, i över huvud taget. Ibland skulle man vara bulimiker alltså.

Kollade först på en skräckis, namn?, sedan en stund på "Har ni hört ryktet om Morgans", och tillsist "En riddares historia" med hottien Heath Leddger. Det suger så hårt att han tog livet av sig, så sjukt skillad skådis, och snygg:P Massa snack blev det oxå, hahah, vad vi garvar alltså.

Försöker att hålla mig vaken, är supertrött nu. Men ett tag till ska jag väll vara uppe:)

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0