Filmkväll med bästis<3

Drog runt en stund på stan med Stina och Hilda efter jobbet. Hittade förståss massa fint som jag vill ha men plånboken är totally empty sånär som på 30 kronor i mynt. Kom hem och lagade käk. Pytt i panna och ägg. Satte mig sedan framför TV:n med sötsaken i knät och Linne frågar på msn om jag vill kolla på film med na. Klart jag vill, fett mys ju. Så cyklar dit now. Inga bilder idag inte. Har laddat över alla till hårddisken och orkar inte koppla in den och klicka runt ännu mer. Hehe, så ni får tyvär klara er. But you will, right? Jaja, inte ska jag sitta här och skriva hela kvällen inte, ska byta tröja och sedan dra, ha det good hörninini, haha.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är så GULLIG EMME! <3 Bästa kompisen liksom :D:D

2010-08-10 @ 20:31:46
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0