Fasen oxå

Jag som började få rätt många (läs. otroligt nåra men jag tycker att det är många) läsare. Meen så blir jag väll tråkig igen och då sjunker antalet på en gång. Trist, vill ju vara en skojj blogg som många läser, och kommenterar, men det är det ju inte många som gör. Jo Stina, jag vet att du kommenterar all the time, och det är väldigt trevlans.
Vore kul om ni ville svara på mina frågor och så, blir ganska trist och onödigt att i över huvudtaget lägga upp sånna inlägg annars.

Usch, gudarns vad jag klagar, det var verkligen inte meningen att jag skulle låta så sur. Förlåt.

Har precis käkat och ska kolla på film med mamma klockan 9 typ. Så ska väll ge mig på ett skojjigt inlägg nu då. Kolar runt på Google för insperation.

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0