Drömoutfit

Vädret denna dag är ju sååå fint, inte. Men ganska skönt med lite kyla, man blir så trött av värmen. Fast jag gillar värme bäst. Fast inte för varmt då, men asså ni fattar. Flumm. Jaja, Linne och jag ska cykla till Hööks snart, ska bara dra på mig lite kläder och så och sedan på med regnjackan och plånkan i värran så är man klar för en cykeltur. Ska försöka hitta nån enkel lista att bara fylla i om mig och Tanis så ni får veta lite. Men ja, hmmm... Svårt att komma på nått kul att berätta för er. Men lägger i alla fall upp bilder på grejjerna jag köper sedan. Åh, de har ju 15 % rabatt på västar och sånt nu på Hööks. Och jag som skulle köpa en ny väst när jag fyllde år, i januari men har fortfarande inte gjort det. Har velat ha en ny hur länge som helst.

Min outfit om jag hade råd:










De svarta förståss.


Ridbyxorna.




XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Sara

sv; haha tack så mycket!:D Ja tycker om vitt ;) hah!

2010-08-17 @ 12:19:58
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

jag har en racesafe till salu om du vill ha =)

2010-08-17 @ 13:36:59
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0