Dett lilla problemet med alkohol

Jag blir sällan bakis, då jag efter en helnatt på krogen eller fest sover ordentligt och ser till att vara nykter när jag somnar. Meeen när jag inte sover ordentligt mår jag pissdåligt. Som typ idag, sov 5 timmar, somnade vid halv 5 och vaknade halv 10. Plus att min förkylning tydligen inte riktigt lagt sig:( Så idag har jag frusit som fan, snörvlat, hostat, haft så ont i hela kroppen att jag knappt kunnat röra på mig och lite ont i huvudet. Mått pissdåligt med andra ord. Så fick ge upp kvällens planer på ännu en halgalen natt på Kalas med friends and so:P Så jäkla trist, ville verkligen, Bella och jag taggade som fan i natt när vi skulle sova:)

Så ligger nu ni sängen efter att ha sovit någon timme. När jag kom hem tog jag en supervarm dusch, ville stanna där förevigt.:P Hade mjukisbyxor, varm mjukiströja, ullstrumpor och täcke när jag sov. Snacka om att jag frös då. Nu har jag antagligen feber och ska bara ligga i sängen och halvsova hela kvällen.

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0