Bilduppdatering

Pics från ridningen i torsdags:)






Min Bejbi in westernoutfit:) Med hemmagjort pannband.


Hos Bassie.











Värsta fina ljuset, coolingbild:)


Finfin outfit alltså, men här är min hjälm, sjukt skön men inte sååå snygg.


Stina rider akademiskt, hahahah:P

...
På jobbet:


Egopic från receptionen, haha.

...


Innan Kalas:


Snygga jag i fredags;)


Hottisar<3


Linne sötnos:D

...

Igår:


Sommarslapp outfit för lunchen igår.


Den supersnygga himmlen på kvällen, me and Linne gillade den, roooosa ju:P


Linne knoddisen, haha.

Japp nu har ni fått lite bilder, måste äta frukost nu såå. Herrå.

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Linnea

hihihi jag älskar sista bilden, bara för att jag är så normal på alla bilder (A)

2010-08-15 @ 12:39:11
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0