Tjingeling

Hellu, mycket bloggande här minsann. I fredags var det nationella svenska B. Blev nöjd med min artikel får se om Ida är det oxå. Kom såklart på att jag inte skickat in jävla Special project heller i fredags så IG på mig, smart...not. Jaja, efter provet gick vi på stan, jag, Bec, Sophie, Elin och Linnea. Vi traskade runt lite överallt och jag hittade massa som jag ska köpa, har cash nu så då jäklar;P Flammsade runt ett tag och sedan to tha stable till ponnin. Hon var inte mer värd en att bli korv den dan alltså, hon är lite i trots nu då hon får mer press på sig, busis<3
Sedan hem där Sophie och Bec väntade på mig i trapphuset, jag menar är man en tidsoptimist eller vad, hehe. 
 Efetr mycket om och men så träffade vi allihop utanför Konsum, Jag, Sophie, Bec, Linnea, Stina, Julle, Amanda och Jesse. Vi flamsade runt på Konsum först och sedan till pizzerian och snackade pojkar. Haha, vad vi än snackar om så slutar det alltid med att vi pratar om heta gossar. Så det blev en massa - Ah, men ellerhur! - Typ hallelujamoument! -Amen alltså det borde vara olagligt att vara så snygg!
Haha, vi alltså, skönaste gänget ever, har så jäkla kul med er, garvar så käkarna rammlar av, hhahaha!

Blev läskig skräckis sedan oxå, Mandy Lane, fett läskig, skrek som en galning och mosade Linneas ben som jag höll i. Haha, usch vad läskigt det var. Tog dock inga bilder denna dag, tråkigt, men men sånt är livet.

Igår åkte jag ut till ponnin och vi tog en prommis, hon var gulligast hela tin. Sötnos, Montana<3 Sedan kalas hos Hanna, med BP och andra. Tog massa pics med en massa systemkameror, värsta glammgänget alltså. Fett skojj vare i alla fall.

Idag har jag varit hemma och softat framför TV:n då jag var så jäkla trött, sedan när jag skulle till stallet fick jag migrän så snällaste Jaana fixade Tanis. Supersnällt! 

Cyklade till Konsum och köpte käk, Oliv och mats grekiska sallad. Och vindruvor, ska vara duktig i kväll då jag satt i mig en påse chips redan, hehe. Fetto I knowe. Ville fortsätta cykla då det var så nice, men lat som man är sitter man ju här nu.

Japp, det var det det, juste 2 bilder från igår kommer här:


Mando and I, for the best<3


Lilla jag under modeshoutingen, hehe.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0