Sista dan på lovet

Nu är den här, den sista dagen på lovet. Har kommit på att jag inte är ett stort fan av lov. Jag vill kunna andas och verkligen slappna av på ett lov, men jag hinner aldrig det. Jag ahr alltid så fullt upp att jag knappt hinner andas. Vilket ju suger, dessutom är det så tråkigt att inte träffa klassen, ni är ju bäst och jag saknar alla något otroligt nu. men vi ses i morgon, äntligen. Imorgon fressten ska vi vara på Akka och ha "Tappskokompetens-kursen", vilket ska bli grymt nyttigt.

Frippe har varit hos mig nu från igår till idag. Igår åkte vi till Lotta och jobbade småponnyerna på töm. Pressen skötte sig exemplariskt förutom att han rymde när jag tog in Snoddas, hehe. Tajpen gick kanon han oxå och Frippe fick lära sig att tömköra. Sedan åkte vi till Montan och löslongerade lite grand. Hon är så sjukt snygg i sitt nya träns, ser ut som en riktig OS-ponny;) Pratade massa med Anna oxå och vi ska försöka fixa så att det kan komma ut någon NH-människa och ha kurs för oss. Vore så otroligt KUL och NYTTIGT. Jag jobbar ju rätt mycket med NH på Tanan och att få lära sig det på riktigt vore grymt nice. Jag använder mig bara av böcker och sådant när jag jobbar, så mer vore skojj.

I dag tog vi ut henne från hagen och ställde upp henne utanför stallet för borstning, gick rätt så bra, mycket lugnare än ensam i stallet. Selade på och tränsade och skuttade ut i corallen. Och säger bara WOW, hon gick så otroligt bra. Dubbellongerade och hon jobbade såååå fint.






Hon har aldrig gått såhär bra, jobbade i form typ hela tiden, min superponny är BÄST<3

Fler bilder från dagen kommer, ska oxå försöka ladda upp filmer på Youtube så ni får se hur fint hon går:)

Ska hjälpa mamma att duka nu, see ya!

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin hon är!

Passade escadronskydden? =)

2010-04-13 @ 09:24:39
URL: http://ellasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0