Seg eftermiddag

kommit hem från skolan där vi på sista lektionen hade Yepordy (stavning?). Fett kul och mitt lag (Pascal, Stina, jag och Linn) ägde. Hanna kom och hälsade på idag och vi käkade massa jordgubbar, mums. Mattelektionen gick ut på prat då ingen verkade hajja nått. Korkade klassen, hehe.


Min outfit i skolan.


Min outfit nu;)

Mysdress och candy i sängen med datan, kan det bli bättre? Vädret är ju skit, värsta blörsnön och allting, hallå var det inte vår nu. Hatar det med tomorrow skulle det bli sun again. Busan får vila idag med dån vädret ju inte är det bästa och hon tycker inte det är så kul att vara ute då. Jäkla väder, blir så less på det.

Blir nog mer bloggning senare.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0