Påsk, långfredag

Jahapp ännu en fredag är påväg till sitt slut. Har varit hos Hanna i morse, sov över där från igår och vi cyklade till bussen på morgonen. Sååå härligt, snacka om vårkänslor här alltså. Tycker om att cykla, det är så roligt och ett så bra sätt att ta sig fram på.

 Åkte sedan till stallet och red ut en sväng på Imsan. Hon var så mysig och lyhörd. Red med långa tyglar och måste ju bara säga att den hästen är mysig, gullis<3 Skulle sedan på en promenix med ponnyn. Busig och knäpp var hon, stegrade sig, och argh... vad jag blev sur, hon testade lite, och jag som helt klart var säker på att hon var klar med det. Men sedan gullis som vanligt igen. Hon har ju separationsongest (stavning) och fick vara "själv" i stallet (Erika och Nisse var inne) utan Imsan i hela 5 minuter. Ojsan hoppsan vad synd det kan vara om henne alltså:) Knasis. Men det var bara ett litet ryck hon fick, vet inte varför. Respekterar mig till 90% annars. 


Montan bejb<3

Jaja, intresseklubben antecknar intresserat. Har käkat påskmidda med mamma och Jolle och det var smaskens, som ni nog alla vet så älskar jag mat, hehe;P Förbereder mig nu inför morgondagens party, hoppas på att alla sköter sig så att huset står kvar när mamma kommer hem;P

Nepp, ska kolla runt lite, läsa och sedan knoppa i säng.

Pussar<3

XOXO Miss Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0