Måndelli måndag

Hovdag idag då på Akka, bara älskar dessa dagar då jag sitter klistrad med öronen vinklade frammåt på föreläsningarna och sedan jobbar jag hårt på de praktiska delen. Och Roger och Bossan (haha, nya smeknamnet) är så himmla roliga, man garvar hela tin. Och så är det så otroligt nyttigt. Verkligen asbra aatt lära sig, gillart skarpt;)

Ponnin var lugn idag, härligt. Jobbade henne i corallen och tränade på galopp. Var så duktig och avslapnad i dag. Skönt, mysis<3


Haha, snyggt;)

I morn ska jag städa först på morgonen och sedan till skolan. Hoppas få med mig nån och gå på stan efter skolan så jag kan handla upp min shoppinglista, hehe.

Jaha... hmm... Ja, vad ska man skriva mer? Nepp kommer inte på nått. Fressten borde jag faktiskt sova nu, ska kolla runt lite först bara, hihi.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: jessica

Roger och Bossan är assköna ju:D

2010-04-27 @ 23:06:33
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0