En hästdag

Japp, sitter här i sängen nu och ska strax kolla "Ponnyakuten", världens bästa program liksom. Har käkat så sjukt stora mängder godis under denna påsktid, eller vad man nu ska säga. Och det är inte bra någon stans. Mina tänder gillart inte. Juste, har ju rakpermanentat mitt hår, Pascal och Lovisa gjorde ett dunder jobb men det är ju väldigt knäppt mitt hår så den funkade inte helt. Får väll göra om det om ett tag igen. men, men skit samma.

Juste, jag ska jobba massa i sommar, veckorna 29, 30 och 31 blire arbete på inkassokontoret, haha. Mycket bra med money ju. Så det var ju bra. Dessutom så jobbar Malin dessa veckor oxå, så det blir skojj oxå;P Längtar till sommaren nu alltså, vill sola och bli brun, äta massa glass och bara kunna gå ut i linne och shorts, så jäkla nice. 


Imse pimsan<3

Idag vart det efter att man sovit en massa(mamma väckte mig 12, hehe) så stack man ut till stallet. Red Pimsan tillsammans med Sanna & Erika och Stina & Bassie.  Vi tog oss en riktigt härlig utetur och både hästarna och åtminstonde jag njöt av att våren äntligen är här.
Sedan fick älskot vila idag då det är onsdag och jag brukar inte hinna henne då, som idag alltså. Men hon var glag och gull i alla fall. Hoppningen på Säva gick väll sådär, jag kan ju inte direkt säga att Sköld är någon hopphäst. Varken han eller jag klickar direkt när vi hör ordet hoppning, men han kämpade på och Krirri blev impad över att det gick så bra så det var ju nice:)

Nepp nu måste jag sticka, ska till Lotta i morgon och så så måste jag snart sova oxå.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0