Äntligen lite tid till bloggning

Jahapp, vad har man hunnit med sen sist då, jo har varit en heldag hos lotta, jag och Bec. Först tog vi ut busponnin (och då menar jag busig, han var galen den dan), ridit en mystur på en pigg Kalle och Esse och dubbellongerat Tajpen som var rätt pigg och rastlös. Pressen vår lilla guldponny busade järnet och bockade och flög omkring ordentligt, snacka om vårkänslor på hög nivå.


Borstning ute, pga mycket lera, hihi.




Finns inte många som är snyggare än denhär gossen<3


Bevis på busigheterna:)


Fick ner honom i vattnet tillslut;P

Japp det var Peppe liten det. När jag kommer till stallet på eftermiddan så ser jag att älsk har fått en broddspark på höger lår. Jippie tänker jag och blir ledsen. Men busan var inte halt eller något, endast ytligt:)

Stan igår, med Bec ofc.P, cyklade ner till Granngården och köpte upp mitt presentkort. Ett nytt träns (som var rätt litet men med nya hål sitter perfekt), en ny mindre repgrimma (den jag har är ju lite stor, en remontgrimma och ett supercoolt nosludd som det står Next...OS på. Jag menar hur coolt som helst, hon MÅSTE ju bara ha det.
Bilder kommer.

Till stallet sedan då och provade allt och kollade hennes sår, jippie, de hade läkt ihop superfint redan nu. Helt otroligt bra. Ännu lite ärr, hon har ju typ hundra stycken, ska ta kort på hennes knasiga bengrejj oxå så får ni se, haha. Juste, köpte en rosa "balja" oxå, ni vet sånadär som finns överallt i olika färger och storlekar. Har alltid velat ha en sådan och så fanns de såna för 50 spänn på clas olsson. Så en sån har jag borstar och skydd i nu, så snyggt.




Ska ta finare bilder idag, vet att hon ser lite knas ut på dessa;) Men hon är finast ändå<3

Japp strax ska jag med Frippe till Lotta och köra ponnyer och sedan till stallet och jobba älsk<3

Pussar<3

XOXO  Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0