Safran och cykel

Jahap, idag drog man till Akka då och Bec var sjuk, tråkigt;(. Sedan när vi skulkle få hästar så sa de att jag skulle få Fittipaldi och jag har aldrig ridit honom förut så jag bah, -Kul! Men sen så kom Karin när jag precis börjat borsta på honom och sa att jag fick ta Safran istället. Och det ångrar jag inte. Han var så grymt kul att rida, var typ år sedan jag red honom så. Vi hade skänkelvikning och var på stora utebanan. Mycket självständigt arbete först och tjiho vad kul det var. Haha har nog en liten crush på den hästen nu, han gick apabrab och var så kul. Jahapp sedan sega bussen hem då. Hatar min/pappas cykel som Emil så smart råkade ta sönder i sommras. Den är så grymt paj så jag vågar knappt cykla på den mer. Vill ha en ny egen. Soon ska man cykla iväg till Säva för lektion. Hoppas man får typ Zwierka<3. Hehe fast jag gillar ju Kasper skarpt nu. Jaja får se.
Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Bec

Usch va de e tråktig att va sjuk, skulle mycket hellre rida. Hoppas ridningen på Säva blir super :-)

Kraaamar

2009-09-23 @ 17:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0