Rasmus

Idag cyklade man till bussen som vanligt då då, men det var så sjukt kallt, typ 3 grader, mina händer frös typ till is. Usch såhär kallt behöver det väll inte bli på en gång. Sedan på Akka så fick man Rasmus och vi hade markarbete. Det gick väll hyffsat och avtravningen gick kanon men ha är så seg, synd för han är en urmysig häst annars. Nu är man hemma och har precis ätit mellis och läst lite, "Ljudet av ditt hjärta" såklart. De är så grymt bra. Snart ska jag iväg på ridning på Säva, blir dressyr och Skölden igen antar jag. Det blir nog kul. Säva är ju faktiskt super mega bra. Hehe, tycker faktiskt det. Åh blir galen snart, har inte fått fotona, porträtt och klass. Apa, pappa ska ringa och fråga var fasen de är. Vill oxå ha Horze kattalogen NU. Väntat typ yberlänge jue. Aja ska fixa mig nu och fodra kaninerna.
Xo Xo Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0