Morning

Åh vad skönt att få sova lite. Jahapp, börjar ju fasen alltid med det,hahah. Jag tycker det är lite tråkigtt att folk inte kommenterar, gör det så blir jag jätteglad:)
Jo the explonation of my name kommer här: Em står för mitt namn, Emilia, och Li står typ för Millan. Och så hette faktiskt Lisa och jag detta coola namn på buzz förra helgen så. haha, japp det var det. Denna dag spenderas nog bara hemma. Pappa och Marita har kommit hem efter fjällvandringen och blev glada över städningen, weey. Ska städa hos kaninerna, plugga till uppsatsen och typ chilla lite. Nice när man ska jobba imorrn, hårt. haha, nej men det är kul på Lilla Bärsta. Kommer lite pics här:

Jag vid Sass pool.


Random bild bara.


Vi, gullisar, saknar dig Bec.

Xo Xo Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Andra halvan av Emli

Asfina klänningar ju :O :D

Iallafall askul att du skaffat bloggski, ser fram emot "HEJ BLOGGEN!" Nu bara ^^

Puss

2009-09-27 @ 17:27:52
URL: http://arbiin.blogg.se/
Postat av: Bec

Saknar dig med och gu va ja skulle vilja ha en massa fiiina festklänningar. Vi får börja ordna fester där man måste ha klänning helt enkel :P

2009-09-27 @ 18:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0