Min första dag som bloggare.

Jaha så har en dag gått.  Hänt då, jo började kl.12.15 med att missa bussen så jag kom typ halv istället, lyckat. Sedan blev det lite jobb med natur- och djuruppsatsen. Och sedan prov, trodde (p.g.a. att jag pluggat typ obefintligt lite) skulle få typ IG men det gick bra. Sedan bar det iväg till zoologiska musee't på en rundtur. På vägen dit regnade det förståss så mitt plattade hår stod åt alla håll och kanter. Efter att ha kollat på äckliga maskar, läskiga spindlar och otrogna fåglar så var skoldagen slut. Då drrog man ner på stan med Bec och köpte de underbaraste skorna, snygga inte sant. Älskar dem.


På bussen hem träffade man Joar så det var trevlans. Nu har man sutit inne på datan ett tag och snart ska jag sticka ut med cykeln och möta Mova som går från 55:an, jippie. Skitväder. Jaja får  se om det blir nått mer idag annars mer imorrn.
Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Bec

Milla går i sina gyllene skor ;P och så lite fin sång till de oxå så blir de kalas :)

2009-09-23 @ 17:52:03
Postat av: PW.RR

SNYGGA LIKNAR MINA!

2009-09-23 @ 21:41:45
URL: http://pwrr.blogg.se/
Postat av: Saraa

GRYMT snygga pjucks milla ;D <3

2009-09-23 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0