Donna

Tjalala, e nu hemma efter en underbart härlig promenad med Tonsan i det fantastiska vädret. Älskar hösten! Så grymt fina färger och friska vindar. Hon var pigg och glad och lagom lydig. Hehe, men hon är bara för underbar. Älskar henne<3  Jo idag då, började ju 12.15. Jag trodde ju att uppsatsen skulle vara klar idag så jag pluggade ju skiten ur mig i morse och så ska den typ vara klar på torsdag?! Dah, vad snopen jag blev. Haha men nu kan jag ju bara förbättra den då. Men men kaninerna, Plutten och Lillen började med Krafft i förrgår, ojsan vad glada de blev, hehe. Lakris äter året runt för han har lite svårt att hålla hullet. Gulliga de är. jahapp ska köpa jackan, den som jag la upp för nåra dar sen. hoppas bara den finns kvar, ska kolla direkt.
Xo Xo Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0