Depp

Det blev inte Sköld jag fick rida, det lev Karmen istället. Och oj vad bra det gick, så sjukt nöjd. Fick ihop henne så himla bra, hon gick som en gud. Härligt, härligt. Vi red öppna och sluta och hon tyckte det var jobbigt men hon var jätteduktig. Pappa och jag Hade redan innan bestämt att vi skulle åka till Bassies stall och hämta grejjer. Vi åkte dit och jag gick in till henne och klappade lite och så. Det var så grymt jobbigt. Har inte träffat henne sen i somras och det var liksom som vanligt förutom att hon inte var lik glad och trevlig. Åhhh... jag saknar henne så. Började förstås grina i bilen hem. Fyfan att det blev som det blev. Jävla skit. Hon betydder ju fan allt för mig, fattar ibland fortfarande inte att jag inte har henne kvar. . . Älskar henne förevigt...
Xo Xo Miss Emli

Kommentarer
Postat av: Bec

Gumman då :( de e så tråkigt

2009-10-01 @ 21:20:17
Postat av: Johanna

asså bajs på bettan =/

2009-10-01 @ 22:03:41
Postat av: Stina

Jag vet precis hur det känns, precis och exakt...och lite till :(

snyft

2010-08-08 @ 10:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0