Datajävel

Argh... hatar denna mega super yber dåliga dator. hade precis skrivit ett långt fint inlägg när datajäveln lackar och förstör det. Ahhhhhh........ blir galen.

Andas in andas ut. Oki nu äre bättre, haha. Jo nu så får vi se om jag får med allt igen då.
Jo bästa låten för tillfället, kanske till och med bästa låten ever är:
http://www.youtube.com/watch?v=nbjxTTBVH0o
Seriöst lyssna den äger.

Lite pics kommer här:

Hanna och jag.


Kulturnatten, Nea, jag(snyggt, hehe), Sass, Sessan och Bec.


Mando and me på Sass och Neas party förra helgen.

Jahapp nu ska man: damma,dammsuga, torka golven, städa badrummen och skaka mattor i hela jäkla huset, jippie,..eller not.:( Blä men det måste tyvärr göras. Komm ihåg fressten, LYSSNA på låten ovan, du måste. Och "Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya"

Xo Xo Miss Emli


Kommentarer
Postat av: amanda

jag gillar att mitt hår är skiiitruffsigt i bak xD

2009-09-27 @ 20:40:44
URL: http://amandasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0