Torsdag

Igår red jag Karmen då på markarbetet, gick sådär, blir bättre och rolligare på hoppningen nästa vecka.  Jaja, hämtade min jacka tillsist och den är prima, har den imorgon.

Idag så jobbade vi vidare med spelen och alla, typ, köpte små hästar på Lilla Rummet, stackars Julle, vi snodde din ide' allihop. Hoppas det inte gör något, :$. Men men målade i alla fall mina, en svart, en skimmel och en som jag ska måla typ brun. Haha, intressant, hahaha. Men ja, det är kul i alla fall.

Och så har jag köpt MYCKET godis idag. Haha, mycket mer är Jesse och Linnea, hallå då är det mycket jue, ahhahaah. Men det är gott ibland faktiskt, jummi. Sedan åkte Bec och jag till Britta för att städa, bec tränade matte medans hehe. Sedan hem tilll henne och pligga faktiskt ordentligt. Med lilla Hera skuttande runt oss. Haha, hon är sååå söt.

Var på H&M idag för att kolla på grejjerna jag vill ha men tror ni att det fanns eller? Nej, inget av det, varken halsduken eller ringen, blä. Blev lite lessen. Nu ska jag läsa bloggisar och sedan käka.

XO xo miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0