Tjalalalala

Juste vi hade ju prov igår, Häst- och stallskötsel. Gick väll sådär, rätt bra tror jag, men jag är fasen inte haj på foder, men vi får väll se hur det går. Och vi fick tillbaka matteproven idag, ahahhaah, alla fick fan IG, oj oj oj vad vi är bra. Herregud, 9 var G och jag fick 5,5, jippie vad man är bra. Men det är skönt att inte vara ensam om att vara apadålig. Haha. Nepp nu kom,mer lite pics, hehe, snygga, jag vet, hahahah.









Hehe, lite fin fina bilder, hahah. Höres förmodligen inte imorgon, hinner nog inte, får se på lördag men e man busy så e man hahaha. Tack för att ni läser och kommenterar<3

Xo Xo Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Stina

Tjusigt...jag har dötråkigt så jag bläddrar igenom din blogg lite, hoppas det är ok:)

2010-08-08 @ 10:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0