Störda vi e asså

Herregud, sitter och snackar med Hanna och Bec på msn och vi bara apalarvar oss, sååå kul, men herregud om nån läste vad vi skrev, vi e så mobbade ibland asså, hahahahahah. Älskade ungar<3<3<3

Men men , seg jag vet inget bloggande igår. Efet förra inlägget behövde jag kanske en liten paus, vet inte. Jaja, intresseklubben antecknar intresserat. Men igår red jag Camaro på Akka och det gick över förväntan. Bättre än jag trodde, han är lite knepig och har blivit mycket felriden men det gick rätt bra.

På bussen hem pratade jag med busschafören apalänge, hahah, han kom från Bosnien och hade haft hästar när han var liten. Det är så kul med trevliga människor som vågar prata med folk de inte känner. Själv är jag rätt blyg och är inte den som tar mest plats direkt.

Men men, på kvällen hoppade jag Karmen och det gick väll sådär, lite över förväntningen där oxå faktiskt, men nästa hoppning ska jag få en tryggare häst sa Krirri. Jag blir ju lite nervig näre e hoppning och tycker bättre om dressyr. Sa det till krirri och vi kom överens om att nästa hoppning så får jag inte Karmis, det gick ju bra asså, men en lite lugnare häst vore bättre. Asså nu låter jag som värsta nyböjaren men asså, orka förklara, ni fattar nog.

 Idag gjorde jag klart mitt spel och vi ska provspela efter maten i dag. Med folk som knappt vet vad som är bak och fram på en häst med ändå. Hehe. Jaja, imorron ska lite folk på bio, folk från klassen, det blir nice. Sedan ska Bec och Hanna sova över. Och lördagen ska först spenderas fejjandes i hela lägenheten inför att lite polers från BP ( Basement People, hahah)kommer, längtar. Älskar er alla, pussar<3

Xo Xo Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0