Söndag

Söndagar är inte min favoritdag direkt, dagen innan skolan börjar och dagen efter lördag. Nej, inte bästa dagen. Jo angående häst så ja, Bec och jag ska köpa en shettis. Har dock inte pratat med stallet där vi ska ha den än men det går nog bra. Väntar nu på svar från annonsören.

Idag så har jag åkt till Britta och städat, tvättade även fönstren idag. Oxå kollat på film "The maid of honor". Bra, tyckte rätt bra om den. Ska välll kolla på en film till idag, orkar inte göra nått annat.

Igår skulle vi ju locka håret med plattången men det gick väll inte för bra, fick till nåra snygga men äsch. Kollade på "Alvin och gänget" som Hanna tjatat om och den var ju gullig. Sedan knoppade vi typ, apatrötta. Men lyckad E+R+J helg helt klart. Får se om vi hittar på nått nästa oxå.

Här kommer lite bilder från helgen:


Våra ansiktsmasker, första är Becs chokladmask som luktade så grymt mycket choklad, asså det blev lite för mycket, hahaha, sedan Hannas och min, värmande men rinniga, haha.


Hanna försöker locka Becs hår, haha, inte vidare lyckat.


Lyssnar på "Fuck you, fuck you very, very, very mutch" Haha, oj vad vi kunde sjunga fint.


Becs outfit yesterday, grå och gosig i mina tossor och min tröja.


Min outfit igår, grå jag med, men utan toffler, grrr. Haha.


Jag i en av tröjorna jag fick av Hanna, rosa, jey;P

Nepp nu ska jag kolla runt på folks bloggar och sedan typ hjälpa till med maten eller nått. See ya.

XO XO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0