Livet går vidare...

Det blev tyvärr inget med stallet. Utan det stallet så blir det ingen häst. Så det var ju jäkligt tråkigt.Rätt så ledsen nu ja. Men allt går ju inte alltid som man tänkt sig så...

Men men, igår så var praktiken apakul, vi tömkörde Pressen och Esak. Pressen = shettisen som jag och Becky förmodligen ska bli "medkörare" på, Esak = en av Lottas barns ponny som ska säljas. Nästa vecka ska vi tömköra Pressen och Tajpas, som är en annan ponny. Det var så kul igår och ponnysarna skötte sig jättebra, Esak var sååå duktig.

Denna morgon gick jag upp kl. typ halv 10. Härligt att få sova lite. Hallå, det SNÖADE ju. Helt otroligt jag menar det är liksom den 13:e oktober bara. Coolt tycker jag, gillar snö men kanske inte riktigt än.

Idag blire plugg till provet imorrn, och lite fix med spelet tror jag. Upps nu måste jag läsa folks bloggar och sedan gå och fixa mig, stressad.

Xo Xo Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0