Lev livet som om varje dag vore din sista...

Mogonen började med att man läste massa, "Ljudet av ditt hjärta" såklrt. Läste från typ 8 till halv 11, nice. Åt risgrynsgröt till lunch, mums. Älskar allt som har med julen och göra så det var nice, hihi. Började 12.15 så det var najs. Vad kul vi hade på rasten idag när Mehran och Linnea "bråkade" om chokladbollarna, höll på att garva ihjäl mig, hahahaha. Nytt projekt då, ska göra ett spel. Verkar super, har kommit på massa bra ideer.

Ska hämta min nya jacka imorrn på posten, glömde legget igår. När jag satt på bussen hem idag så lyssnade jag på radio i mobilen och det var en rolig reklam. Det handlade typ om olivolja och det var en tjej som sa en massa saker och hon låtsades typ vara Amandavardet. Hahaha, skrattade massa, men tyst då så ingen började undra om man var knäpp eller så, haha.

 Jahapp, har kollat bloggar, ska kolla kompisars oxå. Hmnmm... jag ska nog försöka hitta lite roliga kläder, har en rabattkupong på VILA med 25 % så ska väl försöka hitta nått där.Aja skriver snart igen.


XO XO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha jag älskar din blogg :D<3

2009-10-10 @ 10:10:01
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0