Kläder, skor, anccesoarer

Åh, vad jag är shoppingsugen, vill ha vill ha vill ha KLÄDER, SKOR, och ANCCESOARER!!
Kollade runt lite och hittade massa snyggt.

Hittade denna underbara jacka när jag var på stan i dag med mamma. ÄLSKAR den. Men har inte råd. Buhu, kostar 700.


En snygg väst oxå.

Denna underbara väska finns på H&M för 100 kr.


Funderar verkligen på att köpa dessa, så söta och nu när jag, (smart nog) har slarvar bort min ena vita vante så behöver jag faktiskt nya.

Och jag har brutit mot mina strängaste regler, jag var inne på Skopunkten idag.
Asså jag är lite stolt faktiskt, har alldrig varit inne på den i stan. De har noll kvalla på sina grejjer men nu är det så att jag vill köpa två par nya skor och jag är inte miljonär så då tänkte jag köpa därifrån.
Men nu så fuckar sig datajäveln, eller så är det blogg.se som vanligt så det går ike att lägga upp nåra fler bilder. Ahhh, blir galen. Ville lägga upp pics på de skor jag vill ha ju. Meh, .

Aja, vad tycker ni, ska jag köpa nått av detta?Kommentera gärna.
Pussar, måste sova NU!

Xo Xo Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Julle

Jag handlar inte längre på skopunkten, skorna har sjuuukt dålig kvalité. Mina pajade direkt..

2009-10-30 @ 09:56:23
URL: http://jullett.blogg.se/
Postat av: Anonym

samma här asså. skor från punkten suuger lixom. dom ba blev grå när jag tvätta dom. asså sämst typ

2009-11-01 @ 01:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0