Fredagsmys

Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör, nu är det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör...

Japp, så är det, har precis ätit, tacos fast med typ kycklingfajitas eller vad det nu heter, gott i alla fall. Jolle stack precis, men mamma och jag ska kolla lite på TV och mysa with some candy typ. Fick oxå veta att Malin en som jag ibland jobbar med kommer nästa vecka oxå, så det blir kul:)

Jo vi var ju ute hos Lotta, jag och Becky. Vi tömkörde Pressen på utebanan och på en skogsväg som var jättelerig. En av oss tömkörde medan den andra höll ett par andra tömmar som satt fast i selen bakom honom och slog och drog och så, för att han ska vänja sig med skaklarna sedan. Han var så dukktig och gick i form 24/7 som vanligt. Så duttig. Men på ett ställe i skogen fastnade han i leran och höll nästan på att få ner oss oxå i leran, haha, på tillbakavägen tog han värsta hoppet, hahaha, oj vad min fot(hade jumpadojjor, klantigt jag vet)blev blöt och geggig, men vi fick oss ett gott skratt. Vi kommer att få rida och hålla på med Tajpas så mycket vi vill när vi är där hos Pressen, så kul. Grymt bra att vi kom till Lotta, hon är bäst!!

Jo, tänkte på  en sak bara, ni som kommenterar, ni som inte skriver namn, kan ni göra det vore ni snälla. Annars är det lite dificullt to knowe vem det är, liksom, hahah. Tack på förhand.

Jahapp, detta blir sista inlägget tills på tisdag. Så sakna mig inte för mycket nu. I'll bee back:)
Ha ett härligt lov.


Härligt att va ärlig, hahahahaahah.


Kyssar, xo xo Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Pascal

Tack super mycket :) tycker också om den faktiskt! :) <3

2009-10-24 @ 11:48:48
URL: http://peerdey.blogg.se/
Postat av: stina

tacos och sådant som är så gott! :)

2010-08-08 @ 10:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0