Besviken

Äsch det blev inget med skäckshettisen, den var redan såld. Ledsamt, blev helt förälskad i den ju. jaja, livet traskar vidare.
 Var på Lilla Bärsta idag då och gjorde det vanliga. Tycker om deras hästar med, de är så väluppfostrede och fina. Drog eltråd med som vanligt nu, haha, men nu är det typ helt klart snart. Lotta sa oxå att vi kan få köra in Pressen om vi vill. Pressen eller Sjöängens Express som han egentligen heter är en svart shettis på 13 år. Han är tömkörd men typ inge mera så det får bli mitt och Beckys projekt tills vidare. Kulit ju, han e supermysig.

Jahapp man har oxå väntat på bussen i blåsten i typ 40 minuter, härligt:) Städat åt kaninerna och nu ska mamma snart komma och hämta mig så ska jag hämta ut min nya jacka på icas post. Exaiting. (Stavning?) ;P
Sedan hem till mamma och ta en dusch och typ kolla på TV hela kvällen. Sova länge i morrn så får se om det går nån bra film ikväll.

XO XO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: JOHANNA THE BEST !

va tråkigt =/ , men ni får komma och hämta tv:en så kan ni kolla på film och så sen :P <3

2009-10-06 @ 10:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0