Tjululu

Todays outfit:

Så snygg jag vet, haha, och så ser ni mitt yber "städade" rum oxå.


Today var man i skolan då, somnade nästan på engelskan, haha, var sååå trött efter allt matteplugg igårkväll. Jippie, imorgon blire party hos Stina,kalle kuling. Åker med Julle dit, hoppas du håller bra koll på bussen, det har inte jag;)  Stack efter skolan till stallet, efter att ha missat bussen och stått och frusit ett tag. Tömkörde Pressen på utebanan med Becksson som vandrande lampa. Oj vad pigg vår lille filur var idag, rejsade på ordentligt:) Tränade med pinnar idag, som skaklar liksom, han var så duttig. Lärde honom nästan att buga oxå. Bebisponnyn, puss på dig<3

Kollade på Idol, asså alla är så sjukt bra ju, Erik, Tove,Mariette och Calle roulade ju tonight. Speciellt duetten mellan Erik och Tove var SÅ bra. Sitter här och sjunger för  hull hals, haha.

Här är mina nya shoes som jag lovat bild på:

Mina gosiga fejk UGGs och...


...mina snygga skoletter.

Ska försöka att lägga upp lite fler outfitbilder här på bloggen, tycker att såna är roliga.

Nepp nu blir det att kolla runt lite och sedan knoppa. Så natti,natti.

XO XO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0