Stackars mig

Usch jag är jättesjuk. Har typ feber, är megaförkyld och har ont i hela kroppen. Stackars mig, mår uruselt. Så denna dag har spenderats med filmer och tidningar. Är helt slut. Blir ingen praktik imorrn alltså, tråkigt, vi som skulle rida. Det är sååå värdelöst att vara sjuk,men har känt på mig i typ ett par veckor att nått var på gång så, mamma tror typ att det är svininfluensan. Hoppas verkligen inte det. Så orkar inte skriva nått mycket. Nepp, lite bloggtittande nu då och sen sova lääänge. Höres, pussar.
Älskade Bassie, saknar dig så<3
XO XO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: stina och julle

Stackare, krya på dig jättemycket!!! Stor bamsekram skickar vi till dig :) Kram/ Stina och Julle

2009-11-08 @ 21:29:50
Postat av: Linnea

Stackars dej! Krya på dej massor!!! =) <3

2009-11-09 @ 10:39:20
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0