Hello my beloved

Hejsan mina små älsklingar, haha, det var ett tag sen nu, asså det är lite svårt att ha tid att blogga när man har värsta partyhelgen.Haha, Halloweenparty, yej.








FREDAG

Men nu till fredagen, jag och Bec åkte ju efter skolan ut till våran lilla shettis, hihi, Pressen och tömkörde honom och tog sedan ut Tajpas oxå, dock dog min kamera då så det blev bara bilder på Pressen menm men vi överlever, här kommer nåra på honom:


Pressen in action, säger vi, hahah, finast.

Peppe och Bec i boxen, Bec ser dock lite hög ut, hahahah.







LÖRDAG
Denna dag kom Bec vid typ 11 nån gång och då gjorde vi glass. Hallonglass, underbart.
Sedan stack vi till Lutis för dagens inhandling av mat och partysnacks. Efter typ två timmar irrande runt efter grejjer, kexen, ägg och massa annat så skulle vi hem igen. Det gick på 700kr. Lite mycket eller vad, men är det party så är det, hahaha. Sedan blev det städning. Och sedan kom Hanna, de fixade lite med spindelnät och typ annat  medans jag städade klart och tog en dusch. Sedan blev det fix av oss själva. Är det Halloween så ska man väll för sjutton klä ut sig, så jag fick bli megafjortis men långa lösögonfransar, en hel massa fondation och fina läppar.
Innan folket kom kom jag på att ljusen var slut så Bec och jag fick dra till Konsum och köpa.
Vi var ju klara då utseendemässigt så Hanna vågade inte följa med, men Bec och jag gick, hahaha, alla vi gick förbi kollade snett på Bec. En tant såg nästan rädd ut, hahahahah. Såg en snygg kille oxå men Bec vågade inte riktigt kolla ordentligt i fall han skulle tycka hon såg knäpp ut, hahaha.

Sedan kom folket, vi var faktiskt klara, eller ja maten var ju nte klar än och inga ljus var tända men vem bryr sig, Partytime.Vad vi hade kul! Och tack Manda att du kom sedan oxå och berättade läskigaste om den därr filmen.


Haha, megaemo. Gullis.


Jättesnygg, jag vet, hahahah.


Älskade folket. Minus hanna (som tog bilden) och Manda som kom senare.


Sass var cute docka. Så fin med sina rosenlockar.


Vaddå fjortis, nepp denna var tillgjord.


Nea var Harry Potter med glitrigt scar och Sessan var läskig medeltidsdam

.
Manda var "Jag får inte klia mig i ansiket"-psyco. Haha, skönast.

När lite folk åkt hem så gick vi hem med Cecilia, haha.

När vi gick utanför Sessans hus så sa Hanna.
-Tysta, de i fönstret där kollar.
jag -Men vem bryr sig!
hanna -Ja men ellerhur, töntar.
Hahahahaah.




Snyggaste vi, as usual, liksom.<3


Sedan gick vi hem och hede en lite seans (stavning), haha, nej men satt på golvet med ljus och käökade snacks. Nice.


Hinner inte mer nu, laddar upp mer tomorrow.

Pussar, natti natti.

Xo Xo Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Amanda

Emilia, du ser precis lika dan ut som du alltid gör!!! xD Men varsågod, du vet ju hur mkt jag gillar att berätta saker :D pösspöss <3

2009-11-04 @ 17:39:49
URL: http://amandasdrom.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-11-04 @ 18:06:15
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gud vad roligt! <3

Får man fråga vad milla var utklädd till?

Puss

2009-11-10 @ 08:54:19
URL: http://arbiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0