Hej folket

Asså jag vet, min uppdatering är SÅ dålig. Tråkigt men så är det. Hoppas på ordentlig uppdatering när jag fått min rosa laptop i julklapp. Då blire data minsann. Hahaha.

Lördagen spenderades först med att megastäda lägenheten.Sedan till Stina i Knutby. Där hade jag, Bec, Stina och Julle "Sagan om Ringen maraton". Så nu är jag grymt sagan om ringen frällst. Älskar Aragorn måste jag väll säga. Och det gjorde alla andra med. Det var- Gud, så snygg han är. och - Men seriöst får man vara sådär snygg. m.m.
Kollade på specialutgåvorna så det blev 10 timmar film. Oj vad kul det var säger bara Lillplutt, Legolassss, snacks i mängder och skrikande TV mellan filmerna, haha. Måste helt klart göras om!


Stina ligger på golvet och pratar med sin pappa om sourrandljudet som krånglade.


Julle (med sin grymt snygga sminkning) goes crazy, hihi.


Vårat snacks, och japp vi käkade upp typ allting. Mums.


Ojsan hoppsan vad snygga vi är, hehehe.

Söndagen blev inte så mycket än att kolla på film och sedan åka hem i mörkret.

Måndagen spenderades såklart på Lilla Bärsta. Vi tömkörde Pressen. Gjorde en bana med koner och bom och hinder och oj vad han tyckte det var kul. Oxå en bombana som ibland var lite svår. Haha. Sedan red vi ut , jag på Kalle, Bec på Esse och Hanna-Doddley, Emma-Råttan och Eva-Majsan. Kalle var pigg som sjutton men det gick hyffsat.

Denna Tisdag har spenderats som vanligt. Sovmorgon och sedan matte, fick G på omprovet, jippie, sååå nöjd. Sitter nu här och ska snart gå och ringa lite folk.


Todays outfit.



XO XO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0