Dienstag

Tror det stavas så, herregud här har man haft tyska i en massa år och så kan man inte stava till tisdag oj,oj,oj.

Men jaja, ska denna dag till skolan 12.15. Skulle först dit tidigare och fixa med filmen men så blev deet inte. Aja det löser sig nog endå, hoppas jag.  Stannar kvar efter och fixar och trixar.

Lisa Lakrislus fyller 17 idag, stora tjejen. Hoppas du får god tårta och någon skojjig födelsedagspresent Lisa. Pussar till dig, och grattiskramar förstås.

Hanna Bananen har flyttat i helgen, i lördags för att vara exakt. Saknar dig som fan Hanna, Stina har det nog bra nu, uppe i djurhimmlen. Kollade på en skiva som du gjort, denna:



och vad rolig den var, komm inte ens ihåg att jag hade den men oj vad kul det var och kolla. Vill oxå vara duktig och göra sånna. Kramizar till dig.


Nu måste jag käka lunch och sedan fixa mig, herrå, ha en bra dag.

XO XO miss Emli


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack Milla! Ska bli asskoj på lördag! :-D

Saknar dig i massor! Puss

2009-11-26 @ 09:18:37
URL: http://arbiin.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHA SKIVAN XD

2009-12-06 @ 02:04:58
URL: http://johannasdagariord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0